lauantai 20. heinäkuuta 2013

Beauty and a beat...

Moi vain:)

Täällä taas minä, Lotte, kirjoittelen. 
En oo kirjotellu viikon mittaan ollenkaan, sillä kiireitä on ollut aika paljon. Sunnuntaina Matsku tuli meille yöksi. Juteltiin kaikesta, naurettiin, käytiin kuvaileen Pappilanrannan kivillä ja katottiin elokuvaa. Oli hauskaa, totta kai! 


 Pappilan ranta♥

Matskuuuuuu :D ♥♥♥


Sorii, kuva ei kääntyny :'(


Maanantaina kävin rideileen Turolla, poitsulla oli ihan sikana kyllä virtaa... Onneks en lentäny sieltä:) Ja kun alussa seisoin sen vieressä tarhassa (en siis pitäny siitä kiinni) niin se vissiin säikähti jotain ja lähti täyttä laukkaa tarhan toiseen päähän. Sen voima oli niin kova, että kun sen pää osu mun kylkeen niin lensin suoraan toiselle kyljelleni! Kyllä se vähän sattu mut onneks ei käyny mitään vakavampaa. Tiistaista ja keskiviikosta en oikein muista mitään, kävin varmaankin PyRa:n uuden tallin talkoissa ja oikeestaan olin koko ajan "nykysellä" tallilla kattoon ja hoitaan heppoi♥
Torstaina oli taas Turo päivä, meni sitten vähän paremmin! Sillä ei ollut nyt niin paljon virtaa mutta aika paljon kuitenkin... Tälläkään kertaa en lentäny:)

Jee!
Huomenna alkaa mun ja Tintin kesän kohokohta, nimittäin Sarintallin Toiveyleisleiri!!!!! 
Oikeestaan mua jännittää vähän se leiri et jos oonkin joku porukan surkein ja saan aina kaikkein helpoimmat hepat ja kaikki nauraa mulle... Mut toivottavasti ei oo niin! :D


Sori iha sika huono kuva mut iha sama...

Mut meen nyt:)

♥: Lotte 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan asiallisesti? Kiitos.